Regenerare

De curând, am ascultat, la Sticri, un interviu cu autorul cărților Convorbiri cu Dumnezeu, de care am auzit (pesemne) cu toții. Și ascultându-l, am realizat că, la rându-mi, am trăit ceva similar.

Eu nu am vorbit efectiv cu Creatorul, ci doar i-am simțit Prezența… Lumina Sa….

S-a întâmplat într-o zi, pe la începutul verii anului trecut, la spitalul privat unde mă aflam pe atunci, și odată cu vizita unui preot. Ei bine, când părintele a ajuns și la patul meu, eu am simțit, de îndată, Ceva… ca o Lumină, care coboară din Cer și, prin mâna sa, îmi pătrunde în creștet, iar mai apoi, ochi-mi radiau Lumina aceea…! De fapt, nu numai ochii, ci întreaga-mi făptură o simțeam plină de Lumină, dar ochi-mi erau mai calzi, larg deschiși, se simțeau ca miezul Luminii aceleia.

Spitalul avea angajată și o psihologă, femeie foarte credincioasă, căreia i-am povestit ce am simțit, trăit…, iar dumneaei m-a ascultat atentă. La final, mi-a zis că am primit în suflet Sfântul Duh, ce este -de fapt- inclus în noi, părticică din acesta. Când a revenit, a doua zi, psihologa a adus cu sine și o Biblie, pe care mi-a dăruit-o, scriindu-mi și o dedicație specială pe aceasta…

Am fost, desigur, tare emoționată de darul său… pe care l-am perceput nespus de prețios!

S-a scurs aproape un an de atunci și, între timp, multe altele s-au mai întâmplat în viața mea, iar Lumina aceea e încă vie în mine, chiar dacă nu o mai simt la fel de intens ca în momentul în care am primit-o, acceptat-o. Poate și pentru că, inițial, Lumina mă spălase și de păcate, iar eu, doar un om fiind, am făcut ulterior altele.

Se poate spune că am vorbit cu Dumnezeu? La mine, a început c-o rugăciune, la care El a răspuns, inundându-mă la propriu cu Lumina Sa, deci eu cred că DA ar fi răspunsul corect la această întrebare. A fost clar un dialog. Și mai știu că, de atunci, tot vorbim. Bineînțeles, caut și să nu mai uit vreodată să-I mulțumesc. 🙏

***


Posted

in

,

by

Comments

13 răspunsuri la „Regenerare”

  1. Avatarul lui sticri

    E foarte interesanta si plina de invataminte experienta ta.
    Multa sanatate si fie ca lumina sa te ocroteasca mereu!

    Apreciat de 1 persoană

    1. Avatarul lui Cri

      Foarte interesantă mi s-a părut și mie, Sticri…🙂
      Îți mulțumesc din suflet! Sănătate multă și ocrotire divină îți doresc și eu ție!

      Apreciat de 1 persoană

  2. Avatarul lui Issabela

    O amintire de păstrat în suflet…

    Apreciază

    1. Avatarul lui Cri

      Da…❤️

      Apreciază

  3. Avatarul lui Poteci de dor

    Să te ocrotească mereu acea Lumină!

    Apreciază

    1. Avatarul lui Cri

      Îți mulțumesc, Potecuță! ❤️

      Apreciază

  4. Avatarul lui Suzana

    O astfel de experienta transforma si vindeca. Si aduce certitudini. Pentru tine cu siguranta, pentru noi care o citim, poate confirmari.
    Multumesc, Cri. Sa simti mereu lumina aia vindecatoare in fiecare celula din corp.
    Imbratisari!❤️😘

    Apreciat de 1 persoană

    1. Avatarul lui Cri

      Dacă ai ști câtă dreptate ai, Suzana! După aceea, chiar așa am simțit, cum Lumina pe care am primit-o „lucra” și-mi vindeca… toate bolile.🙂
      Și eu îți mulțumesc mult, mult! Te îmbrățișez cu drag! ❤️😘

      Apreciat de 1 persoană

  5. Avatarul lui Magda Magdi

    Ești o persoana privilegiata din punctul acesta de vedere. Cred ca Dumnezeu ne vorbește în multe feluri doar noi trebuie s avem urechi sa-L auzim. Numai bine Cri!

    Apreciat de 1 persoană

    1. Avatarul lui Cri

      Mi s-a mai spus că aș fi…, Magda, iar acum, după ce am trăit și această experiență, mă simt cumva ca Toma Necredinciosul, eu nefiind demnă de ea… Cred în Dumnezeu, însă, în pofida iluminării duhovnicești, nu m-am apropiat și de Biserică. Iar viața îmi tot trimite în cale preoți și persoane credincioase, care mă văd… mai mult decât sunt. Ți-am mărturisit, rămâne între noi, da? 🙂 Glumesc, dar vorbesc și cu sinceritatea care mă caracterizează. Numai bine îți doresc și eu! Te pup cu drag!!

      Apreciat de 1 persoană

  6. Avatarul lui
    Anonim

    Citind aceasta aparent frumoasa si interesanta revelatie, gândul mi-a zburat la cuvintele Scripturii atemporale (Biblia) pe care sper din toata inima sa o citesti cu interes si pasiune, sa întelegi ce Cuvântul lui Dumnezeu personal îti va spune.

    „Inima este nespus de înșelătoare și deznădăjduit de rea. Cine poate s-o cunoască? Eu, Domnul, cercetez inima și cerc rărunchii, ca să răsplătesc fiecăruia după purtarea lui, după rodul faptelor lui.”

    „Şi nu este de mirare, căci chiar Satana se preface într-un înger de lumină. Nu este mare lucru dar dacă şi slujitorii lui se prefac în slujitori ai neprihănirii. Sfârşitul lor va fi după faptele lor.„

    Binecuvântari supreme, eterne, perene, în orice spatiu-timp, împrejurari ori vreme!

    👍
    🌹
    🥰

    Apreciat de 1 persoană

  7. Avatarul lui Cri

    Îți mulțumesc din suflet, Iosif! Și scuze că răspund atât de târziu…
    Și eu îmi doresc mult să citesc Biblia, pe care am început-o…, dar mai apoi, evenimente multe și răpitoare de timp, de energie și bulversante m-au oprit. Sper ca, la un moment dat, să reiau și să reușesc. Încă o dată, îți mulțumesc tare mult!

    Apreciază

    1. Avatarul lui
      Anonim

      Cu mult drag !

      🙏
      🌹
      🕊

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe